Levering:
Leveringstiden er 3 til 8 hverdage for ordrer i Danmark.

Alle ordrer sendes som standard med GLS – hvis der ønskes anden leverandør, bedes du kontakte os INDEN varekøb.

Forsinkelser og andet:
I tilfælde af forsinket levering, beders du kontakte os og vi vil gøre vores bedste for rette op på fejlen.

I tilfælde af udgåede varer vil køber straks blive underrettet herom.

I tilfælde af, at en eller flere af de bestilte varer er udgået, ikke kan leveres, ikke kan leveres til den oplyste pris eller lignende bekræfter (accepterer) vi ikke bestillingen. Vi underretter derimod straks Køber om årsagen til at bestillingen ikke bekræftes (accepteres).

Fortrydelsesret:
Varer der returneres UFRANCO eller på efterkrav, nægtes modtagelse. Ved returnering bedes du bruge Post Nord eller GLS – ikke alternative pakkedistributører. Yderligere anbefaler vi, at du sender pakken som en forsigtig pakke. Fordelen ved at anvende Post Nord / GLS er, at det gør det muligt at spore din pakke hvis den skulle blive væk under returforsendelse. Du bør sende varen forsvarligt emballeret – sammen med en kopi af fakturaen og skriv venligst tydeligt at du ønsker at gøre brug af fortrydelsesretten og at du derfor ønsker af få tilbagebetalt varens pris.

Du kan også fortryde dit køb ved at nægte modtagelse af forsendelsen.

Disse returregler gælder alle varer solgt som fjernsalg (til private) – det gælder ikke varer afhentet i vor butik
og heller ikke varer solgt til virksomheder.

Reklamation:
Eventuel reklamation over mangler på leverede produkter skal efter Køber har eller burde have opdaget manglen ske til DanPure indenfor rimelig tid. Hvis det ikke sker indenfor rimelig tid, vil Køber miste sin ret til at påberåbe sig manglen. Danpure.dk anbefaler, at køber kontrollere den leverede vare ved modtagelse.
Se endvidere under “Betingelser & Vilkår”

Du bedes angive og på forlangende vise, hvori manglen består.